Hoe plaats ik een reservering via het Social Deal-reserveersysteem?

Yes! Je hebt een Social Deal-voucher in de pocket. Nu is het tijd om je Social Deal-voucher aan het werk te zetten. Maar waar begin je? Waar vind jij je aangekochte vouchers én hoe plaats ik een reservering in het Social Deal reserveersysteem? Alle antwoorden op je meest prangende vragen, en vragen die je nu nog niet eens hebt, worden tot in de allerkleinste detail in deze blog voor je uitgelegd.

Ik heb een Social Deal gekocht, waar vind ik mijn vouchers?

De Social Deal-voucher(s) die je hebt aangekocht kan je terugvinden in je eigen Social Deal-account, op de website óf in de app. Ga naar je Social Deal-account en klik op ‘Mijn vouchers’. Onder het tabblad ‘Actief’ vind je alle vouchers die jij op dit moment kunt verzilveren. Onder het tabje ‘Ingeleverd’ vind je alle vouchers waar jij al van hebt genoten.

Kan ik online reserveren via ‘Social Deal Reserveren’?

Een groot aantal van onze deals kun je verzilveren via ‘Social Deal Reserveren’. Kan jij je niet meer herinneren op welke manier jij je voucher moet verzilveren? Dat is geen probleem! De reserveermethode kun je eenvoudig terugvinden op je voucher.  Scroll naar het kopje ‘Grote kleine letters’. Staat hieronder de tekst: na aankoop online reserveren met ‘Social Deal Reserveren’? Dan heb je geluk! Wanneer jij via ‘Social Deal Reserveren’ jouw voucher verzilvert, komt je reservering direct bij de ondernemer in het reserveringsoverzicht te staan.

Stappenplan voor het plaatsen van een reservering in het Social Deal reserveersysteem

Volg het stappenplan hieronder:

  1. Ga naar www.socialdeal.nl.
  2. Log in en open je Social Deal-account en ga naar ‘mijn vouchers’ of ‘mijn reserveringen’. .
    • Mijn vouchers: Onder het tabje ‘Actief’ vind je het overzicht van alle vouchers die je kunt verzilveren
    • Mijn reserveringen: klik op ‘Maak een reservering’
  3. Klik op de naam van de deal waarvoor je een reservering wilt plaatsen en klik vervolgens op ‘Maak een reservering’
  4. Selecteer het aantal personen waarvoor je een reservering wilt plaatsen
  5. Kies een datum en tijdstip (in de kalender vind je alle beschikbare reserveermomenten)
  6. Vul eventueel een opmerking in of geef extra (persoons)gegevens door in het vakje ‘Eventuele opmerking bij reservering’
  7. Klik op ‘Reserveren’ om je reservering af te ronden

Sóóóóó; dat was makkelijk. Je hebt succesvol een reservering geplaatst via het Social Deal-reserveersystem. Jij gaat binnenkort dineren bij een toprestaurant, of haalt een lekkere snack af bij dat leuke tentje om de hoek. Wat de keuze ook is, jij profiteert met Social Deal van een geweldige aanbieding. De voorpret kan nu officieel beginnen!

Help, het lukt mij nog steeds niet een reservering te plaatsen

Heb je de hierboven benoemde stappen doorlopen, maar blijf je ergens vastlopen? Neem dan contact op met onze Klantenservice! Zij helpen je graag bij het plaatsen van een reservering. Je kan ze doordeweeks van 07.00 tot 23.00 uur(!) bereiken en in het weekend van 08.00 tot 21.00 uur (neem contact op).

Hoe wijzig ik mijn reservering in het Social Deal reserveersysteem?

Heb je een reservering geplaatst bij jouw favoriete restaurant, en is er onverhoopt iets tussengekomen waardoor je niet meer kunt gaan? Dat is balen, maar gelukkig kun je je reservering gratis omboeken. Houd wel rekening met de geldende voorwaarden van jouw deal.