Nederlands

Hoe plaats ik een reservering via het Social Deal-reserveersysteem?

Zoek deals in de buurt vanArnhem
Hoe plaats ik een reservering via het Social Deal-reserveersysteem?
Selecteer taal
Nederlands Nederlands
Nederlands Nederlands
Français Français
Deutsch Deutsch
Français Français
Deutsch Deutsch
English English
Yes! Je hebt een Social Deal-voucher. Tijd om deze te gebruiken! Ontdek waar je je vouchers vindt en hoe je reserveringen maakt in ons reserveersysteem. Alle antwoorden op je vragen, zelfs degene waarvan je nog niet wist dat je ze had, worden in deze blog uitgelegd.

Ik heb een Social Deal gekocht, waar vind ik mijn vouchers?

De Social Deal-voucher(s) die je hebt aangekocht kan je terugvinden in je eigen Social Deal-account, op de website óf in de app. Ga naar je Social Deal-account en klik op ‘Mijn vouchers’. Onder het tabblad ‘Actief’ vind je alle vouchers die jij op dit moment kunt verzilveren. Onder het tabje ‘Ingeleverd’ vind je alle vouchers waar jij al van hebt genoten.

Kan ik online reserveren via ‘Social Deal Reserveren’?

Een groot aantal van onze deals kun je verzilveren via ‘Social Deal Reserveren’. Kan jij je niet meer herinneren op welke manier jij je voucher moet verzilveren? Dat is geen probleem! De reserveermethode kun je eenvoudig terugvinden op je voucher. Scroll naar het kopje ‘Grote kleine letters’. Staat hieronder de tekst: na aankoop online reserveren met ‘Social Deal Reserveren’? Dan heb je geluk! Wanneer jij via ‘Social Deal Reserveren’ jouw voucher verzilvert, komt je reservering direct bij de ondernemer in het reserveringsoverzicht te staan.

Stappenplan voor het plaatsen van een reservering in het Social Deal reserveersysteem

  • Stap 1: ga naar de website van Social Deal of download de Social Deal-app (voor Android en iOS)
  • Stap 2: Log in met je Social Deal-account
  • Stap 3: klik op de naam van de deal waarvoor je een reservering wilt plaatsen en klik vervolgens op ‘Maak een reservering’
  • Stap 4: selecteer het aantal personen waarvoor je een reservering wilt plaatsen
  • Stap 5: kies een datum en tijdstip (in de kalender vind je alle beschikbare reserveermomenten)
  • Stap 6: vul eventueel een opmerking in of geef extra (persoons)gegevens door in het vakje ‘Eventuele opmerking bij reservering’
  • Stap 7: klik op ‘Reserveren’ om je reservering af te ronden
Sóóóóó; dat was makkelijk. Je hebt succesvol een reservering geplaatst via het Social Deal-reserveersystem. Jij gaat binnenkort dineren bij een toprestaurant, of haalt een lekkere snack af bij dat leuke tentje om de hoek. Wat de keuze ook is, jij profiteert met Social Deal van een geweldige aanbieding. De voorpret kan nu officieel beginnen!

Hoe wijzig ik mijn reservering in het Social Deal reserveersysteem?

Heb je een reservering geplaatst bij jouw favoriete restaurant, en is er onverhoopt iets tussengekomen waardoor je niet meer kunt gaan? Dat is balen, maar gelukkig kun je je reservering gratis omboeken. Houd wel rekening met de geldende voorwaarden van jouw deal.

Help, het lukt mij nog steeds niet een reservering te plaatsen

Heb je de hierboven benoemde stappen doorlopen, maar blijf je ergens vastlopen? De klantenservice van Social Deal helpt je graag! Op doordeweekse dagen zijn ze tussen 07.00 en 23.00 uur te bereiken en in het weekend van 08.00 tot 21.00 uur. In contact komen met de klantenservice van Social Deal kan telefonisch, via WhatsApp én per e-mail.
Benieuwd naar ons volledige aanbod?
Heerlijk uit eten bij een restaurant in Arnhem, eropuit naar een dierentuin of juist lekker de handen uit de mouwen steken tijdens een creatieve workshop? Niks is te gek! Ontdek hier de mogelijkheden en geniet van de leukste deals met hoge kortingen.