Nederlands

Selecteer taal
Nederlands Nederlands
Nederlands Nederlands
Français Français
Deutsch Deutsch
Français Français
Deutsch Deutsch
English English
Beau van Erven Dorens is hét nieuwe gezicht van Social Deal

Social Deal x Beau van Erven Dorens

Met trots kondigen we een nieuwe samenwerking aan, met niemand minder dan Beau van Erven Dorens! Nederlands bekendste talkshow host, programmamaker van onder andere Casa di Beau, The Amsterdam Project en Beau & De Daklozen, en zeer geliefde tv-presentator Beau schittert in een Social Deal commercial vol humor en onfortuin. De werkende kracht achter dit alles, is fanatieke reclameman Storm. 📣 In de spraakmakende campagne die hieruit volgt, maak je ook gelijk kennis met onze nieuwe slogan: ‘Deals die je niet mag missen’.
Storm op zoek naar hét gezicht voor Social Deal
In onze nieuwe reclamecampagne zie je hoe Beau van Erven Dorens ‘gerekruteerd’ wordt door marketinggoeroe en wervelwind Storm. Storm pitcht vol enthousiasme richting zijn team over de zoektocht naar het ideale gezicht voor Social Deal. Iemand die sociaal is, kwalitatief, betrouwbaar, en... overal ja op zegt. 👍 Zo belandt Beau vervolgens voor Social Deal in benarde situaties, met veel hilariteit tot gevolg.
Take één en actie Beau! 🎬
In de commercial zie je hoe Storm Beau als een menselijke kanonskogel lanceert 💨, recht op een doelwit af. De taak van Beau: door de grote 'O' van Social Deal heen vliegen. De eerste poging leidt tot een doffe klap, maar dat weerhoudt Storm er niet van om Beau gelijk een nieuwe poging te laten wagen. Met succes gelukkig, en zo zien we Beau gracieus vliegen, begeleid door de slogan ‘Deals die je niet mag missen’.
'Samenwerken' met Storm
Zo'n samenwerking en productie draaien met Storm, dat is nogal wat! Op de set ontpopt Storm zich als manusje-van-alles; regisseur, productieleider, niets is te gek. Beau 'even' als human cannon ball afschieten, is voor Storm gewoon een doorsnee dinsdag. En het resultaat? Dat mag er zeker zijn. Voor Storm niet meer dan logisch: "Ik ga altijd voor die volle 110%. Honderd is te weinig."

Beau van Erven Dorens de perfecte match voor Social Deal

Deze nieuwe samenwerking is voor eigenaren Bart Oosterholt en Rens van den Berg een absolute topdeal. “Al jaren investeren we in marketing via televisie, radio en buitenreclame, maar het blijft een uitdaging om nieuwe consumenten aan te trekken. Het koppelen van een bekend persoon aan ons merk kan zeer waardevol zijn. Hiervoor hebben we gezocht naar iemand die sociaal, kwalitatief en betrouwbaar is, dicht bij ons publiek staat en zelden aan andere merken verbonden is. We houden van een luchtige aanpak en nemen onszelf vooral niet te serieus. We wilden iemand die dat ook uitstraalt. Toen wisten we het meteen, want er is maar één iemand die voldoet aan al deze criteria: Beau!" 🙌

In samenwerking met reclamebureau Bald Jackal

De reclamecampagne is tot stand gekomen door een nauwe samenwerking tussen Social Deal en reclamebureau Bald Jackal. Onze teams creëren zo samen een onderscheidende en eigentijdse campagne, die via diverse uitingen aan consumenten wordt gepresenteerd. De samenwerking tussen Beau van Erven Dorens en Social Deal wordt vrijdag 14 juni officieel afgetrapt met de lancering van de campagne op diverse platformen.

Introductie van nieuwe slogan 'Deals die je niet mag missen'

Met de aftrap van de samenwerking met Beau lanceert Social Deal ook de nieuwe slogan 'Deals die je niet mag missen'. Een slogan die gezamenlijk met Beau tot stand gekomen is, vanuit zijn visie op Social Deal. Beau: "Social Deal dient de mensen, door ze met korting eropuit te laten gaan. Dat is super sympathiek en daar leen ik me graag voor." Samen met Beau nemen we je mee langs de ultieme deals op het gebied van Eten & Drinken, Overnachten, Uitjes, Wellness en Beau-ty, maar dan net wat anders dan jullie van ons gewend zijn. "De vorige reclamecampagne van Social Deal was luidruchtig en eenvoudig; hier hoop ik nu meer diepgang aan te kunnen geven.", licht Beau toe.