Vragen over het gebruik van Social Deal? Krijg direct antwoord op jouw vraag. Zoals hoe je kunt inloggen, gebruik van vouchers, Sharing is Caring en meer. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze Klantenservice
Wij maken graag kennis met jou! Je kunt jezelf eenvoudig aanmelden op onze website. Vul jouw gegevens in onder ‘Registreren / Inloggen’ boven aan de website aan de rechterkant. Heb je een Facebookaccount? Dan kun je jezelf ook koppelen met Facebook door onder het kopje ‘Inloggen’ op de blauwe Facebookknop te klikken.
Via de e-mail ontvang je een activeringslink. Klik op de link en jij kunt direct gebruikmaken van Social Deal.
Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan. De link om in te loggen, vind je rechts boven aan de website. Klik op ‘Registeer / Inloggen’ (wanneer je je via Facebook bij ons hebt aangemeld, klik je op ‘Inloggen met Facebook’) en vul jouw e-mailadres en wachtwoord in. Druk op ‘Inloggen’ en voilà.
Dat overkomt iedereen wel eens. Maar geen zorgen; de oplossing is nabij!
Word je ’s ochtends niet meer verwelkomd door nieuwe deals in je mailbox?
1. Kijk in je spambox of de nieuwsbrief daar staat (zo ja, vink aan dat de e-mails van Social Deal gewenst zijn)
2. Zorg dat je met een privé-e-mailadres lid bent
3. Meld je hier nogmaals aan
Lukt het niet? Neem contact met ons op en we zetten je weer op de rails.
Afmelden van de nieuwsbrief gaat eenvoudig via de volgende stappen:
1. Open de nieuwsbrief in de inbox van je e-mail
2. Onder aan de e-mail staat een link om je af te melden (‘Afmelden nieuwsbrief’)
3. Klik vervolgens op ‘Afmelden’
Wij kunnen niet bestaan zonder jou! Heb je tips of is er ruimte voor verbetering? Trek direct aan de bel, jouw feedback is ons veel waard.
Sommige deals reserveer je eenvoudig via ons reserveersysteem. Je vindt het systeem onder ‘Mijn vouchers’ wanneer je bent ingelogd.
1. Klik op de deal waarvoor je wilt reserveren
2. Klik op ‘Reserveren’ en de agenda verschijnt in beeld
3. Selecteer het aantal personen waarvoor je de reservering wil plaatsen
4. Selecteer een datum en tijdstip (de beschikbare tijden vind je onder de kalender)
5. Laat je telefoonnummer achter en plaats eventueel een opmerking voor de ondernemer
6. Klik op ‘Reservering plaatsen’
1. Log in op de website
2. Klik rechtsboven op je naam en vervolgens op ‘Waardebon verzilveren’
3. Voer de code in en klik op ‘Verzilveren’
Let op: deze code kan maximaal één keer per IP-adres verzilverd worden. Het invoeren van de waardebon is enkel mogelijk via de desktop website en niet via de mobiele website.